Igår var min otursdag..

Igår så var jag inte SMAART!!

Första olyckan
jag och olivia satt och vänta på bussen till stan efter middan typ, och sen när vi satt oss på bussen och efter ett tag börjar jag leta efter min mobil.. hittar den inte i min väska och olivia ringer till den men inget jävla ljud! då kom jag på... den ligger på bänken på hållplatsen.. ASSÅ ÄR JAG INTE SMART SÅ SÄG :D ?!?!? mamma fick ta en promenad och kolla om den var där, och jag har ju alltid tur med mina mobiler så nog låg den där, men hon vart inte glad :]

Andra olyckan..
Sen körde vi moppe hem från stan eller nåt sånt jag minns inte, och då när vi hade kört till bergsbyn, då kände vi fy i helvette vad de luktar rök !! :O och sen var avgasröret typ alldeles svart och bränt.. och sen kolla jag på min väska... ETT STORT JÄVLA HÅL !! är jag smart eller?!"? då har jag ju haft väskan mot röre :O? asså åååh jag är fan inte smart... och de var typ glöd oxå så den höll på börja brinna... !! HAHAH ! och då när jag tar ut sakerna har mitt linne bränst av , de var de som höll på börja brinna, sen hade jag nån kräm sak som locket hade brännst upp på... och när vi var på stan hörde jag nåt falla , då var de ett par moppenycklar som var värsta mördbultade typ, erller dom såg brända ut och allt ,men dom såg ändå ut som mina, men olivia ba, men du kanske råka gå på dom, för jag trodde jag hade tappat dom men jag visste ju inte då att dom såg ut så, så jag lämna dom bara där !! :( fast de var ju mina extra nyklar men ändå...

haha kanske lägger in en bild på väskan sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0