The number 23..

Haha inatt har man ju som inte sovit många timmar :]...
plus att jag somna  på olivias soffa men inte väckte dom
mig, men dom hade tydligen pratat med  mig och alle hade
slitit i mitt täcke och altt , HAHH pinsamt :] Så jag vaknade ju
där typ klockan 8 och fattade ingenting för jag trodde jag bara
 hade somnat ett tag men då var dom inte där :D hhaha..  men
sen somna jag igen till typ 10 :) men de är fan inte skönt att somna i kläder :( fyfan..

Men igår gjorde vi typ massa :].. haha men sen for vi till hemmakväll
 och hyrde en film som hette The number 23, olivia sa att efter man
hade sett den hade hon hört att man började se de numret överallt,
och de var en läskig film, och tror du inte näår vi står och
letar efter den så står de två filmer brevid varann med två stora
nummer, och nog stod de
23!!! :O:O:O

Hahah läskiigt !?! :O

men vi vågade se den ändå , den var inte så himla läskig men den var bra,
 eller iaf i slutet när man hade fattat allting :D!! Haha och sen efter filmen satt
vi och typ försökte få allting till 23, typ våra namn och födelsedagar och allt shit :]
HAH och sen satt vi på kanal 23 och då vare typ tennis eller nåt , då skrek jag WALTER!!!
för de stod att han hette de på teven , och de hette ju han i filmen oxå ! :D HAhah de var jätteroligt :] :]

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaahahah busit:]

2009-08-12 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0