Hårfärger jag har haft, kommentera

♥Jag tänkte lägga in lite bilder på alla hårfärger jag har haft :)

ja, varför inte börja med den fulaste hårfärgen jag har haft, svart. haha herregud, egentligen var det inte alls meningen
att de skulle bli såhär svart, men jag valde visst en alldeles för mörk förpackning? ehm ja. Men aja lika bra att ha provat på alla färger. haha för de är kul att kolla tillbaka på kort på hur äcklig man var, haha nae men vad fan :). Fast det såg ju ganska snyggt ut på bilden när jag har blå tröja och hårförlägning, men... nae aldrig mer ! :)


Här kommer  bilder på mig som brunett alltså min vanliga hårfärg, jag hittar inte många bilder på datorn, men dom här får fan duga :) jag saknar ibland att ha brunt hår , jag funderar på om jag ska färga tillbaka till de innan skolfotot i skolan iallafall, men jag vet inte än vad jag vill.. så vi får se hur de blir med din saken :) Annars så tycker jag att jag är fin i brunt.


Efter ett misslyckat försökt att slinga håret med folie, och när jag hade färgat tillbaka brunt, så gjorde jag blonda slingor (den gången med slinghetta). Det var väl fint de med men jag tycker de var finare när jag hade ännu mer slingor, fast nu har jag säkert blanda ihop några bilder på vad jag hade , för jag ser inte så stor skillnad på vissa bilder när man kollar på nästa bild ↓↓↓↓↓↓↓


Jaa, vet inte riktigt vad jag ska
säga om de här förutom att de är ännu mera slingor :) Det var inte länge sen jag hade sådär, jag  trivdes i de, men när jag hade börjat få så mycket utväxt så ville jag färga helblont, jag jag tänkte att det inte skulle bli sån jävla stor skillnad för de såg ändå nästan blont ut.


Och här är några bilder på hur jag har nu, i början var de lite gult på vissa ställen men vi hade silverschampoo hos mamma så de har blivit lite bättre :) Synd bara att de ska blir så slitet... men jag har börjat ha hårinpackning ofta och skyddsspray till när jag plattar håret, fast de har jag haft länge men... åndä :)


Men nu har ni fått er en blick på alla hårfärger jag har haft,
men vad tycker ni jag borde ha , vad passar jag bäst i ?

Kommentarer
Postat av: olivia

ihih asså ja tycker du ska ha typ ljusa slinger lr brunt:] men de är typ mer somrit att ha ljust och mer vintrit att ha brunt:] men du passar änd¨å i allt typ=)

2009-08-08 @ 23:27:47
Postat av: johanna

brunt=)!

2009-08-09 @ 02:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0