fdghsdgh

asså vad fan händer jag får typ damp, jag vill bara ställa mig mitt i stan och skrika nått men jag vet inte vad ja vill skrika, och sen vill jag kunna dunka högre musik, jag vill spränga trummhinnorna , jag vill att skolan ska börja om , eller nae de vill jag inte alls :O:O: vad fan snackar jag om men åh jag vill ba dö, nej skojja men jag vill gå på bio med klara men hon dissar mina sms, vilken hora snart ringer jag till hon, fast jag har ingea pengar på mobilen, fast jag kan ju ringa på hemtelefon, fast nån pratar säkert redan i den, asså åh jag vill ta tåget till göteborg till emma !!! jag vill på disco eller nae de orkar jag inte för jag är trött... och varför är jag trött? för jag prata med oskar i 2 och en halv timme igår... somna typ inte förrän halv sju.. fyfan men vi får skylla oss själva , men vi kunde ju ändå inte sova , så de är ändå inte vårat fel :( men åh jag har damp fast ändå inte.. åhh jag vet inte jag är hungrig men hejdå jag har fan damp ja äntligen nu äre mat hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0