dampit

Egentligen skulle jag och belinda och min pappa fara och paddla kanot imorse, men de blev inte för min syrra skullee göra nåt annat , elle de var inte bara därför men ändå hon kommer ändå alltid undan :O ! asså igårkväll fick jag fan stordamp på hon, för hon hade spillt cola i mitt rum, sen sa ja du får ta bort de där nu, då gick hon ba jaa ska göra de sen fastan jag vid datorn typ en halv timma, sen märkte ja , Fan hon har ju inte tagit bort colan :O så då ropa ja på hon igen sen kom hon, hon ba men jag hämtar papper nu, men vad fan inte gjorde hon de O: ! Haha som jag typ märkte efter en timma... Så då jävlar fick ja damp, men då var de ju alldeles kladdigt för hon inte tog bort den direkt !:OO::O men åh jag får damp, sen skulle hon tömma sopkorgen på toan men inte har hon gjort de på två dagar när jag har tjatat :O !?! så nu har jag gjort de !! :O asså åh jag får damp....

och sen nu har jag städat mitt rum och rensat ut min garderob och hela köret, men sen fick jag damp på en helvettes fluga som flög runt som en galning, men jag kom ju på en brilliant ide ! när jag ändå hade damsugarn där så kunde jag ju suga upp den :D:D!! jag är smart..

men helvette kommer klara och olivia snart jävla segfittor, jag har laddat hem ice age tre och allt..



asså nån som vet hur man gör så inte dom där blir sådär fula? ^

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet(a)

2009-07-20 @ 21:46:37
URL: http://jjjohannah.blogg.se/
Postat av: johanna

haha men jag ska;D! hah tack men nej!!<33

2009-07-21 @ 14:06:41
URL: http://jjjohannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha tare lugnt !! :D

2009-08-29 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0