Sommaren är här och solen skiner


Hejhej, idag for jag hem från klara klockan halv elva, hade ställt väckaren.
Var tvungen vara hemma klockan elva för pappa. kalra låg fortfarande och
sov när jag for. Sen tog jag belinda mopparna och for till stackgrönnan till
båtmuseumet och fikade :) pappa följde oxå med. Fan vad de har börjat bli dyrt
där nu förtiden, fast dom höjer ju typ priserna varje år på räkmackorna,
dom kosta fan  60 spänn, men dom snålar ju inte med räkorna ! :) jag orkade
 inte ens hela... haha.  Efter de när vi hade farit hem ringde jag till klara, hon
hade typ just vaknad då hehe..  Sen for jag och min syrra dit för vi skulle ligga
ute och typ  sola, vi for först till konsum och köpte glass! fan så gott..
vi köpte sån där glass på burk 3 st. sen köpte vi  strutar så
 vi kunde göra egna glassar(A) Göttttttt♥   lite sommar känsla kände jag ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0