Välkommen till min nya blogg!

Kände för att ta bort min blogg och göra en helt ny... vet inte varför men var bara så less :)  Men jag har då inte bytt namn på bloggen, visste inte vad jag skulle heta istället, så det fick bli samma. Jag sitter och kikar på massa bloggar, har varit inne hela dagen, vet inte varför.. det är ju bra väder ute :S Men det är nästan så att man är less på värmen sen turkiet, våran varmaste dag var typ 52 grader:, herregud :S dom två sista dagarna klarade jag knappt av att vistas i solen, jag sökte mig till skuggan hela tiden.. man höll ju på stekas sönder!! Jag har inte blivit så jättebrun, eller de har ju blivit lite skillnad men :) Det ser typ ut som jag har börjat mögla på mina axlar för jag har flagnat så mycket, usch så äckligt det är ! Men de har börjat förvinna ganska mycket nu, men de är därför jag har klöst så mycket, men det är inte så bra...




Igår när jag kom hem och efter jag hade lästalla sms jag hade fått ( fick inte ta med mig  mobilen utomlands..) Så for jag till stan och var med Emma boström ! :) Vi gick till max och träffade Simon och Andreas. Det var trevligt, vi klättrade upp på ett tak, gungade, skejtade(inte jag men, testade bara lite), och emma klättra ut på en bro... hon är inte rädd om sitt liv den där flickan lilla!
    





men skriver mer sen, jag och syrran ska fara till midsommartravet snart och samla burkar, ska bli rik♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0