cpdag

jag måste ju fan vara dum u hivet på riktigt. Vet inte hur många gånger jag har tappat bort min mobil... En gång på konsum, en gång på  busshållplatsen,en gång i bussen, en gång under pappas bil på isen, och nu har jag letat som en jävla tok på skola nere i klassrummet och vid datorerna och tillslut efter 40 minuter(= ett år) och när ja just höll på börja gråta över hur misslyckad ja var så  hitta Roger den under ett bord där man fäller ut en grej där man kan ha tagnetbordet... Skills nej. orkarinte att ja ska vara så dum i huvet nu äre inte ens kul längre :O !

men tack som fan Roger ♥


slickat hår och äcklig men mobilen funnen (L)


men okej, ja ska vara glad att den aldrig har blivit stulen iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0