bio

igår var jag på bio med olivia johannes benne och nån till som ja inte minns namet på (A)hah..., Vi skulle egentligen se 2012 men internet sidan lagga när ja skulle reservera så vi såg flickan som lekte med elden :D haha fast jag hade redan sett den, men johannes bjöd mig så de spelade ändå ingen roll, och ville ändå se den igen så :$ !

 Asså fan vad snälla killar ja träffa igår:O Sen träffa ja Mattias och han fick ja ett presentkort av på JC ! :O:O:O:OO: på 301 spänn :D han är fan bäst, och de gik handla på brothers and sisters med den oxå ! så den ska ja spara tills ja ska til lule :D



tack johannes och mattias för att ni gjorde min kväll extra bra :$ ♥
och linus du med för att du är kul att smsa med :D :D:D
Lundberg såklart :) <3

btw, efter bion gick vi till max för ja var jävligt hungrig, fast hann inte äta där för vi skulle med bussen, johannes höll i min hamburgare olivia mina pommes och ja drickan, sen när vi skulle över vägen gjorde olivia nåt, vet inte vad för de gick så jävla snabbt, men drickan for iaf över hela min jacka och på olivia HAHAHAHHAHAHHA jätte fult :$..


btw, hade ju loppis igår oxå(A) gick väl sådär, lite mer pengar har ja då nu:)




Kommentarer
Postat av: fannynina

Jo haha, det skulle vara roligt att åka dit och uppleva detdär själv!:)

2009-11-15 @ 16:00:11
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0