Ber en bön




åhh de är så himla hemskt... en liten jättegullig tjej på min gata har haft cancer
 jättelänge nu.. men nu finns det inget hopp kvar.. livet är så orättvist.... </3


kan inte fatta hur familjen orkar med allt, jag sitter här och gråter för de är så otroligt hemskt..
finns nog inget värre än ett barn som får cancer...




ken ring - ber en bön

en låt som handlar om cancer..

"ber en bön, för jag vill inte att du ska dö.."

anonym : HAHA JAG VET ATT DE HANDLAR OM HANS SYSTER SOM HAR CANCER, MEN JA SKREV EN LÅT SOM HANDLAR OM CANCER!?!?
DU ÄR ETT JÄVLA TARD!!!  HAHAHAHAH :O:O:O:O:?


Kommentarer
Postat av: rrrenate

kent?:) du menar ken ring, haha och låten är älskvärd

2009-10-11 @ 20:16:50
URL: http://rrrenate.blogg.se/
Postat av: Anonym

den handlar om hans SYSTer, som har cancer

ditt tard

2009-10-15 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0