Bio

igår var jag och moa på bio, vi såg bröllopsfotografen, den var sådär :).. Hahah men jag höll på dö en gång (tack vare moa) i filmen när en skrek KÄFTEEN ! då börja moa skratta så jävla mycket att jag inte heller kunde hålla mig hahahah ! :D och innan bion flyttade vi några kartongfigurer  för vi skulle ta kort med självutlösaren, och moas självutlösare gick bara he på 2 sekunder så moa var tvungen springa jävligt snabbt för att hinna ! :D Hahahaha och då råka hon filma, för på hennes kamera ska man dra en sak på ta kort läge, men man råka allti filma, och nog råka hon göra de ! :D HAHh kolla :]


hahah asså de såg så sjukt kul ifrån mitt perspektiv, såg bara moa flyga iväg sen
hörde ja världens smäll! :D  och ja dök typ ner i golvet direkt efter för ja höll på kvävas av skratt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0