is that alright whit yoou

Frågan är vad jag gör uppe nu, fastna vid datorn..... är jävligt trött men tänkte se klart en film som ja och olivia påbörjade igår, men ja och olivia ska typ göra en ny blogg tsm om vi kommer på nåt namn , snälla nån därute kom på ett namn till oss:D? va som helst, och om ni behöver lite fakta om oss så kan ja säga.. vi är två bergsbybor som gillar att hitta på äventyr och lyssna på all möjlig musik förutom klassisk jazz och sånt, vi föredrar rock:$HAHA.Sen eeeeh......... gillar vi killar:$HAHA nämen..... de va no allt:D ja har iaf påbörjat en header littesmått HAHAH vet inte om olivia kommer godkänna den men vad tycker nii :D och btw jenny om du läser detta ja lånade din hand från en bild ja hade:$......

Kommentarer
Postat av: olivia

HAHA okej ja känn att ja va väldigt...söt på bilden:$eh

2010-04-10 @ 17:04:31
URL: http://trebrudaaar.blogg.se/
Postat av: jenny

haha det sjukaste var att jag inte läste inlägget,men såg ändå på något sätt att det var min(A)kan bero på mitt snea lillfinger hehe(a)<3

2010-04-11 @ 17:46:01
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0