känsliga varnas

haha lägger bara ut den här bilden för att folk ska tycka synd om mig...
Ja de är resultatet får man om man inte har duschat på typ
fyra dagar  och bara rullat runt och hostat i sängen med feber och snor....


Men nu känns de som jag börja komma på rätt spååååååår, så ska ner och ta en lååång varm dusch och typ ha jävla spa, såga ner skogen på mina ben ha ansiktsmask osv sen ska ja fan sätta mig ute på altan to get some fresh air. seriöst ni skulle ha hört min röst igår den var fan inte okej, de lät verkligen inte som ja... jag lät seriöst som en 70årig tant som har rökt sen hon var spädbarn haha skulle fan ha spelat in.... men den låter inte så okej idag heller tyckte då klara iaf :$

Kommentarer
Postat av: klara

haha men gumman då (A) söt;)

2010-05-06 @ 16:57:00
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: jenny

krya!<3

2010-05-06 @ 17:06:31
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0