yesterday

awesome song♥

Igår kväll  for jag olivia lovisa och klara och såg match på norvalla,
och sunnanå vann!jippie:)fast ja såg in hela, men såg tre mål iaf men
vet inte om de blev nåt mer.
krigare♥
naw
fia in action
haha klaras hand:]
Sen drog ja och Olivia till hemmakväll,hyrde äntligen midsommar.drog
förbi älven i stan typ 10min träffade emelie robert osv, hem mot bersan tutade
åt några vid älven,de va våra vänner så vi for dit.
1 liters till 50cl :]
haha int så fina bilder men=)
sen såg vi typ en igelkott som gled förbi i vattnet, HAHA eller vi tror de
vare:$... Sen for jag och olivia förbi mig hämta massa filtar,täcke,sovsäck
kuddar osv för vi skulle sova på studsmattan hihih:]
ja va fan välutrustad
trosor,långkash,mjukis,sockar,tjocksockar,bh,linne,tröja,tjocktröja,mössa
och nån gangsterfilt man kan ha över huvet :]
har inga bilder på hur mysit de såg ut på studsmattan när vi låg där men dom
vi webba med såg ju och blev frestade, och de får räcka:] men vi var tvungen
springa in med allt halv sex för de börja regna hahaa :D men de var jävligt skönt
att sova där :)

Kommentarer
Postat av: sandra

SV: knallpullver heller<3

2010-05-16 @ 21:05:29
URL: http://sindraa.blogg.se/
Postat av: lovisa

hahah hakan......

2010-05-17 @ 17:54:29
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0