kärlek till klassen!


Går inte kolla igenom ett album med kort på er utan att jag känner lusten att gråta, alla minnen som dyker upp.. vill bara uppleva allting igen! Dom tre åren vi fick tillsammans var dom bästa jag har haft, blir så ledsen för jag vet att jag aldrig kommer ha en sån bra klass igen... Det var olikheterna mellan varandra som gjorde våran helhet. Med er kunde man vara sig själv fullt ut, man längtade efter måndagen, klädde sig i freja dressen och vara helt nyvaken utan smink, ingen brydde sig. Vi fanns där för varandra i väder och vind, minns när vi satt inne på hotellrummet i lycksele och alla satt och grät och berättade om sina problem... inget dömande bara stöttande. tajtas blev vi på slutet och då splittrades vi till nya städer och linjer. Saknar fan ALLT. Freds mattelektioner, Rogers genomgångar, Tomas utskällningar, springet från studiehallen ner till klassrummet. Säger fan som Elsa, på freja sprang man vars man än skulle, till toan till klassrummet till cola automaten till lunchen ibland, Hur skulle de sett ut på Atorpskolan? folk skulle tycka man var störd. Nä fyfan, vi var som en extrafamilj för varandra. hemavan 3 gånger tillsammans. frukost, middag och kvällsfika grupperna. Haha jag minns att ingen ville ta frukosten, eller jo juste man fick ju väcka dom andra då hur man ville! asså shit hur många minnen har vi inte? minns ju fan int ens alla. Burvik, hemavan 3 gånger, lycksele bästa nian, musikalen, avslutningsmiddagen, you name it.
Kände bara för att skriva om er för ni är alldeles för svåra att släppa, och jag saknar er så de gör ont,
känns fel utan er.
Saknar er cp mycket.



Kommentarer
Postat av: Elin

haha börjar gråta när jag ser bilderna:( SAKNAR!

2010-11-21 @ 22:41:18
Postat av: emma

obeskrivlig kärlek

2010-11-21 @ 22:43:54
URL: http://josefinaemmasofie.blogg.se/
Postat av: elsa

Älskar er allihopa!

2010-11-22 @ 09:49:34
URL: http://eradal.blogg.se/
Postat av: Elin

fy FAN JAG börjar gråta när jag ser bilder eller något som påminner mig om freja jag önskar att det bara kunde vara vi (L) Allt som vi har varit med om. fan vad jag älskar er <3

2010-11-22 @ 19:10:08
URL: http://thforever.blogg.se/
Postat av: Miich

gråter av bilder och inlägg, det är insane hur våran kärlek till varandra var. eller är. önskar bara att allt kunde bli som vanligt, tillbaka till er . Om man far till freja för att hälsa på så ser jag typ fortfarande er springa däär och allt känns tomt.

2010-11-24 @ 14:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0